Oceń sprzedawcę Audax Energia

12345

Ocena 3.4/5 (299 głosy/ów)

Opinie

Treść opinii*:
Podpis* Email* Przepisz kod*
Captcha

Data: 2018-05-17

Jerzy:

To mój kolejny sprzedawca energii i powiem szczerze - jest źle. Konsultant zapewnia, że po pierwszej fakturze zaliczkowej będą przychodzić faktury na podstawie rzeczywistego zużycia. Jest to nieprawda. Szacunki przychodzą przez pół roku, potem jest faktura rozliczeniowa, która jest ... interpolacją. Nigdy nie zgracie faktur za zużytą energię z fakturami OSD, bo są różne okresy rozliczeniowe. Na reklamacje - odpowiedzi bez sensu. Nazywają interpolowane odczyty "rzeczywistymi" bo obliczył je ich system na podstawie rzeczywistych odczytów i ich algorytmu. Śmieszne? Straszne. Nie twierdzę, że oszukują na rachunkach - ale na pewno NIGDY ich nie skontrolujecie. Nie podają odczytów, na podstawie których wyliczyli. Bo nie muszą. Owszem - nie muszą. Ale MOGĄ przecież. Nikt im nie zabrana. Na moje żądanie wystawienia faktury rozliczeniowej odpowiedzieli, że mogą to zrobić. jak dostaną odczyty od OSD, który im często ich nie dostarcza. Kolejne KŁAMSTWO bo w korespondencji poprzedniej załączyli mi zestawienie odczytów, jakie otrzymali od OSD. Jednym słowem - kto nie chce płacić na oślep ile zażądają - niech lepiej się trzyma od tej firmy z daleka.

Data: 2018-05-17

hurtownik:

kontakt z infolinia jest kiepski. brak nadpłaty na fakturach. jednak kontakt ze sprzedawcą, z którym zawarło się umowę jest bardzo dobry nie lubie call center bo zawsze coś wciskają, tutaj sprzedawca rozmawia, a jak mam problem to do niego dzownie i omijam infolinie. Kontakt na duży plus, dodatkowo posiada sporą wiedzę odnośnie rynku dzięki niemu ominąłem ofertę od konkurencji, która ukrywała opłaty za certyfikaty

Data: 2018-02-23

Paweł:

Przedstawiciel na plus dla firmy Audax Energia. Kontakt współpraca, na wysokim poziomie. Natomiast rozliczanie FV przez firmę to jakiś absurd... Faktura opłacona z innym tytułem wpłaty odebrana została jako nieopłacona co w skutkowało odcięciem energii elektrycznej w mieszkaniu. Brak podglądu swoich rachunków, kontakt z obsługą klienta tragiczny, odpisali po miesiącu. serdecznie nie polecam.

Data: 2018-02-02

Waldek:

Przedstawiciel był dość przekonujący zaufałem muszę przyznać że to był dobry wybór. JAk tak liczę faktury to jest różnica. Jak dla mnie wszystko jest ok

Data: 2018-01-17

poszkodowana :

Ja idę na Energa Obrót z Gdańska do Prokuratury skandal rachunki kosmiczne a za rozwiązanie umowy za każdy miesiąc 50 zl kary umowa na 2 lata mus i opłata ukryta handlowa co nie ma prawa żaden sprzedawca energii pobierać złodzieje i mafia

Data: 2017-12-27

4k:

Fatalna jakosc obslugi klienta PO podpisaniu umowy. Nie odpisuja na meile. Nie mily kontakt telefoniczny. Brak info nt aktualnego salda na koncie. Problem z odzyskaniem nadplaty. Nieracjonalne prognozy, np w II roku umowy o 100% wyższe niz zuzycie prądu w I roku. Rozliczenia prognoz dopiero po 4 miesiącach od półrocza. Zdecydowanie nie polecam

Data: 2017-12-15

Janusz:

Przestrzegam wszystkich, przed podpisywaniem umów na sprzedasz gazu z f-mą AUDAX Energia. Powodów - przynajmniej i mojej strony jest kilka... Po pierwsze. Firma po podpisaniu umowy przetrzymuje dokumenty i nie przesyła do operatora który zakłada licznik i dostarcza gaz do nieruchomości. W moim przypadku AUDAX Energia przetrzymała dokumenty aż 10 dni(do PGNiG dokumenty trafiły po 10 dniach), co spowodowało, że standardowa procedura podłączenia do sieci wydłużyła się dodatkowo o co najmniej 10 dni. Po drugie. Przez niekompetencję pracownika AUDAX Energia obsługującego moją umowę (mam tu na myśli p. (moderacja)), mimo iż wszelkie dane w umowie napisane były poprawnie, dokumenty do operatora Pani ta przesłała pismem przewodnim z błędem w moim nazwisku (literówka) co dodatkowo przedłużyło proces podłączania mojej nieruchomości do sieci gazowej. Po trzecie. Żadne moje interwencje w Firmie AUDAX Energia nie są traktowane poważnie, więc uważam, że miła współpraca kończy się z chwilą złapanie "jelenia" czyli osobę która podpisze umowę... Później niech się martwi sama! Z informacji jakie uzyskałem w PGNiG i PSG czyli operatorów sieci gazowej nie jest tak, że w okresie przedświątecznym (mam na myśli grudzień '17)jest dużo więcej zleceń na podłączenie gazu. Zlecenia z chwilą wprowadzenia do systemu realizowane są prawie z dnia na dzień... Reasumując przez AUDAX Energia mój nowo wybudowany dom jednorodzinny do Świąt Bożego narodzenia nie będzie zaopatrzony w gaz ziemny... Nikomu nie życzę takiej sytuacji jaka przydarzyła się mojej rodzinie.

Data: 2017-12-01

Tadek:

Jestem jednym z tych zadowolonych, a nawet byłem bo w tej chwili przez nich nie mam prądu. Nie stać mnie na niego. Tak zaoszczędziłem - przez rok 5,500 zł. w kieszeni, a więc jest ok. Tylko dla czego umowa na min.3 lata bo po 5 latach przychodzi wyrównanie umowne z rachunkiem do opłaty zaległości, a ona w kwocie 63,800 zł. Na sądową litość nie ma co liczyć, koszta rosną o kolejne 3,600 zł. i tak zaoszczędziłem będąc tym najmądrzejszym.

Data: 2017-08-01

Edyta:

w trakcie rozmowy pracownik był bardzo miły i uprzejmy, niestety odkąd zaczęłam dostawać faktury jest coraz gorzej. Faktury są "szacunkowe" i mimo moich licznych próśb, podawania stanów licznika, tłumaczeń cały czas faktury są bardzo mocno zawyżane i tylko jestem straszona, że jak nie zapłacę, to oddadzą sprawę do windykacji! Teraz, po zaledwie kilku miesiącach, faktury są już zawyżane za każdy miesiąc letni prawie 10-krotnie! Co daje niebagatelne sumy, po kilkaset złotych więcej, z miesiąca na miesiąc. Najpierw przez pierwsze pół roku twierdzili, że będzie t wyrównane po zweryfikowaniu licznika (co 6 miesięcy i nie mam innej możliwości), teraz po weryfikacji, kiedy widać dokładnie, że faktury są zawyżone... nikt się tym w firmie Audax nie przejmuje i nadal dostaję strasznie zawyżane faktury!

Data: 2017-05-26

Zenon:

załamałem sie , jak przeczytałem że Deltis to oszuści , a juz miałem podpisać umowę, moi znajomi też